here i am

har sitter jag, "hemma" pa 27 coburn rd. det ar sa otroligt roligt att vara tillbaka i boston och nar jag landade pa logan igar hade jag en helt obeskrivlig kansla inom mig. det kanns verkligen som att komma hem!
Jag motte upp Jean nar jag landat och vi akte hem, traffa erik & kristina,mina barn,ah som jag saknat dom alla!!!
Imorse vaknade jag kvart over 5 av att gunnar kommer in och cyklar i rummet dar jag ligger och sover...ingenting har forandrats.
Idag ska jag bege mig ut och aka runt och kolla lite,aka in till boston och mota upp daniel, sen far vi se!

I'm so happy :)


Kommentarer
Postat av: a elmeskog

härligt Hanna vi ses snart farmor ocg farfar

2009-05-02 @ 07:42:41
Postat av: Anette Almqvist

Hej!

När jag skriver det här är du redan hemma i Svedala,

vet/tror att du kommer hem i dag. Josefine längtar efter dej så hon pratar om det. Härligt att få uppleva gamla minnen och träffa dina "barn" i Boston.

Välkommen hem

Kram från Anette Josefines mamma

2009-05-05 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0