wilda western

nu hander det grejer i duluth igen. har trodde man att man var saker inne pa ett gatat omrade med larm pa husen. men icke sa nicke. senaste veckan har det varit inbrottsforsok pa varat omrade, det har kommit fram att en man anklagad for child abuse (som vantar pa atal) bor har inne och gar sina sma promenader ute bland barnen, som gradde pa moset stog det inte mindre an 6 polisbilar utanfor vara grannar nu ikvall nar vi skulle aka till Starbucks... nu vantar jag i stort sett bara pa att TV-teamet fran COPS ska komma och filma i vara fina trakter...
Tacka vet jag Sverige, Enkoping, och hemmets 4 trygga vaggar pa farticksgatan, dar behover man aldrig oroa sig! (okej mamma, jag erkanner att jag var livradd for att sova pa nedervaningen for tjuvar som skulle ta sig in genom mitt fonster,men det har gatt over : ) )

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du snart kommer hem!

2009-04-23 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0