Valet ar gjort

Sondag idag, jag har 2 1/2 arbetsvecka kvar ar min tid har, tiden gar sa otroligt fort,ibla undrar jag vart den tar vagen, vad gor jag med all tid jag egentligen har over...
Imorse bjod jag familjen pa paskbrunch, bakade scones och lagade pannkakor, gott och mycket uppskattat!

Majsan kom hem igar kvall,sa vi tog igen lite forlorad tid med en harlig fika i solen pa starbucks,gick pa bio med vara tjejer och njot av varandras sallskap! ensamt och tomt har det varit den har veckan utan majsan!


Tog mig i kragen ikvall och gjorde det sista valet infor hogskolan. Nu ar det inskickat,jag kan fortfarande andra mig, men jag litar pa magkanslan och tror det blir bra som jag valt nu. Spannande ska det bli iaf, det konstiga ar att jag ar sugen pa att plugga,min hjarna behover mer aktivitet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0