storm pa storgatan

somnade som en stock tidigt igar kvall, trott var jag efter en mkt trevlig lordagkvall med boysen och sen aven janne som sallskap!
vaknade inatt av att jag trodde taket skulle flyga av eller att fonstrena skulle blasa in. riktigt skitvader har vi nu igen och jag borjar fundera pa om jag overhuvudtaget kommer fa se solen innan jag beger mig hemmat, om 4( F Y R A)v.
jag har fortsatt i mitt lata,lugna,aterhamtnings mood, gymmet imorse, sen lite shopping med janne. ikvall krop jag upp i soffan och kollade australia och at Ben and Jerrys Chocolate chip cookie dough direkt ur paketet, lovely!

Imorgon ska jag forsoka fatta ett klokt och bra beslut om hur framtiden ska se ut...det ar inte latt ma jag saga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0