still going strong

detta forbannade satans javla puzzlet haller mig sysselsatt dag som natt. med enbart 33 dagar kvar pa amerikansk territorium, 29 i Atlanta, borjar det bli ganska bradis att fa ihop denna mardrom som jag dum nog gick med pa att kopa i ett svagt ogonblick. Denna Maja, min kara van som packade pa mig detta elande valjer dessutom att fly puzzlet 14 dagar denna manad, vilket betyder att VI Humle&Dumle, i stort sett bara har 14 dagar kvar tillsammans i amerikatt....
Hursom, Janne, den tyska puzzelmastaren ar tillbaka efter lite semester i Sunny California och bit efter bit faller pa plats,men ska detta bli klart innan deadline, 29 april, sa maste det till att laggas manga bitar varje dag. Jag vet inte om det kommer ga, men jar ar ingen quiter, de 2000 bitarna ska sattas ihop,om det sa ska behova halla mig vaken 24/7. Fira ska vi iaf gora nar det ar klart, Champagne och tarta minsann!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0