"semester"

idag har jag njutit i fulla drag, vaknade som vanligt pa pricken 7,10 lag och drog mig lite, tog mig upp for frukos, sa hej da till La familia, skypade med kotten, begav mig till gymmet och kutade 8km, handlade lite, akte hem och stadade lite, fixade lunch och sen kom Janne pa besok. Vi lunchade lite, parkerade oss pa baksidan med lite jordgubbar och rose,synd bara att stackarn maste jobba ikvall,annars hade vi nog fortsatt i samma spar , pratade lite skit och lapade mycket soool!
Harligt det ar nar solen skiner och man inte har nagra som helst masten att gora.
Snart kommer mina enda tillganliga vanner,arvid&alex,pa besok,far se vad vi hittar pa!


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0