fredag hela veckan

annu en vecka har passerat i raketfart, jag vet inte vad jag gor med min tid. det som ja daremot vet ar att jag aker hem, och det ar snart snart snart, 16 dagar,och sen ar jag hemma, pa farticksgatan, i enkoping. hemma med allt vanligt igen,ahh vad jag langtar efter att fa satta min fot pa svensk mark och ge alla underbara manniskor dar hemma en stor kram!

solen och sommaren har kommit tillbaka, underbart med shortsvader och inga storra kraftanstragningar pa arbetsfronten. idag satt majsan och jag med varsin bok i solen medans barnen lekte pa sjalva i parken.
efter en ganska kort och lam arbetsdag satte vi fart mot poolen pa gymmet och lag och njot lite av livet nan timme, kopte sedan pizza och ol pa vagen hem och hade oss en riktig grabbkvall. satt pa altanen och njot av vadret,varandras salskap och en kall ol, mmmmm!!!!
sen fick vi herrsallskap ocksa, att herrarna ifraga ar 5 ar spelar val inte sa stor roll eller??? mina sma trollungar krop upp  varsitt kna och at chips och myste med oss!



See you sooon macaroooon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0