forbannat

fortfarande riktit skitvader har, +2C imorse nar jag gick upp,sen en vindstyrka som hette duga pa det och det var val iaf -5. sa idag har jag hallit mig inne, legat under tacket, last,sovit for myckt, och forsokt styra upp min framtid. Nar jag antligen hittar en utbildning som ar precis va jag (trott) mig leta efter och ska borja soka den, sa visar det sig att den inte finns langre, den ar borttagen,puts vack, utan att skriva nagot om det pa hemsidan! Jag var sa arg,sa forbannad,sa ledsen! Nu maste jag forsoka tanka om och pa nagra dagar bestamma mig igen. BAJS!!!!!

Pallrade mig till slut upp iaf och tog med mig Jan Banan till gymmet, korde hart kickbox pass idag igen, sen begav vi oss pa hockey. Thrashers-Washington Capitals, forlust med 2-4. Pa parkeringen sag vi en Lotus, ar inte det en ganska cool bil,nan som ar insatt i motorvarlden????

Hasta La Vista baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0