Date

igar hade majsan och jag varan sista lordgsdate.det kanns sorgligt att vi bara har 5 dagar kvar tillsammans har i duluth innan min hemfard...
det blev iaf utsokt middag pa cheescake factory, vi slog pa stort och tog efteratt for en gangs skull ocksa,mmmm! sen begav vi oss upp i the view, snurrande bar pa 72a vaningen, utsikten over persikostaden var stunning. dar satt vi i 2h och njot av varandras sallskap, en god drink och pratade,pratade pratade. en helt perfekt date som avslutning pa var tid har tillsammans.
Jag kommer sakna Majsan, men annu varre kommer det vara for henne, att vara kvar har 1 manad utan mig, hur ska hon klara det????



Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du får härliga sista dagar nu!!

och sen... välkommen hem till Svedala!

Många kramar

2009-04-20 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0