Blixtrar och dunder

Inatt vaknade jag vid halv 3 av att det var disco i mitt rum och askan mullrade utanfor. Innan jag riktigt fattade vad som forsigick sa trodde jag det var nan jakel som stog i mitt rum och trummade och blinkade med lampan. Tur att jag inte ar askradd, men hade en liten stund funderingar pa om jag skulle ga upp med kudden under armen och lagga mig mellan barnen & A, men jag somnade gott om sen iaf.
Var pa madromstraningen pa f.m, jag alskar och hatar det dar passet,jag hatar att ga dit,men jag alskar att ga darifran. Sen blev det sedvanlig torsdags lunch pa varat stammisstalle dar dom numera vet mitt namn nar jag bestaller! Hem,luncha med majsan och sen puzzla vi dit nagra bitar, det blir farre och farre for var dag som gar,tack och lov.
Fick ett gladjande besked fran pappsen idag ocksa, for forsta gangen nagonsin behover jag inte betala restskatt, utan jag far tillbaka pengar,tjiiihoooo detta gjorde ju verkligen min dag! Nu ar jag inte lika fattig som en kyrkratta nar jag kommer hem,bara nastan!


Puss&Kram pa er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0